روزگار دهه شصتی ها با اینها گذشت

خرید بک لینک

ما دههی شصتیم، نسل سوختهایم، هیچی از زندگی نفهمیدم و غیره و غیره و غیره. اینها حرفهایی است که معمولا از دهه شصتیها میشنویم یا میشنوید(خود بندهی حقیر نگارنده نیز، دههی شصتی هستم). از خاطرات و بازیهایشان میگویند و چنان با آب و تاب تعریف میکنند که هرکه میشنود، به زمین و زمان و روزگار و تاریخ فحش میدهد که چرا ۱۰ یا ۱۵ یا ۲۰ سال دیرتر به دنیا آمدهاند و از آن همه لذت محروم شدند. قصد دارم برخی از سرگرمیهای آن دوران را برای آن دورانیها، یادآوری کنم و در معرض قضاوت این دورانیها قرار دهم تا تصمیم بگیرند که آیا تاریخ سزاوار نفرین این جماعت هست یا نه؟ از هر دههای که هستید این پست را از دست ندهید.

بازی های دهه شصتی

نه واقعا خداوکیلی این هم شد تفریح که به آن افتخار کنیم!؟ نشستن جلوی پنکه و هاااااا کردن

بازی های دهه شصتی

اگر از این دوربینهای پولاروید داشتید دیگر خیلی لاکچری(تجملی) بودید.

بقیه در ادامه مطلب...

#گاه نوشت/کپی پیست های مهدی...

ما را در سایت #گاه نوشت/کپی پیست های مهدی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 2:43

صفحه بندی